1 grudnia 2017

Stosik urodzinowy

Urodziny miałam ponad miesiąc temu, ale dopiero dzisiaj robię haul! No bo dlaczego nie :D Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że na wybór książek miałam wpływ, wszystkie ja wybierałam, bo było dla mnie dobrym pomysłem, ponieważ dostałam to co chciałam.
Nie przedłużając, oto książki, które dostałam.

  • Cassandra Clare "Mechaniczny anioł"
  • Michelle Hodkin "Mara Dyer. Zemsta"
  • Robin LaFevers "Posępna litości"
  • Yelena Black "Taniec cieni"
  • Lisa Desrochers "Demony. Grzech pierworodny"
  • Katarzyna Berenika Miszczuk "Wilczyca"
  • Katarzyna Berenika Miszczuk "Druga szansa"
  • Aneta Jadowska "Złodziej dusz"
  • Lee Weatherly "Zemsta anioła"

Książki Cassandry Clare znam dość dobrze, uwielbiam jej cykl "Dary anioła", a skoro seria "Diabelskie maszyny" są w tym samym uniwersum i ludzie się nimi zachwycali, to chciałam je sprawdzić. Może nawet przeczytam w tym roku!
Cykl o Marze Dyer był dość często omawiany na polskim booktubie. Ludzie się nim zachwycali, a mi się spodobały okładki. No zakochałam się w nich. A że to nie jest pierwszy cykl? To szczegół!

Od dawien dawna podobała mi się okładka "Posępnej litości". Jest cudowna i wręcz krzyczy "WEŹ MNIE! PRZECZYTAJ!", więc jak tylko miałam okazję, wzięłam ją.
Kompletnie nie znałam książki "Taniec cieni". Nie czytałam ani opisu, ani opinii, a do tego nie znałam autorki. Jednak okładka tak mi się spodobała, że ją chciałam. Cudowna suknia na kontrastującym tle to ideał. Przeczytałam kilkadziesiąt stron i na początek mi się podoba. Zobaczymy jak dalej.

"Demony" Lisy czytałam dość dawno temu. Całkiem mi się spodobało i chciałam wrócić do tych książek. Wtedy miałam pożyczone, a skoro daleko mi do tamtej biblioteki (w mojej obecnej nie ma za wiele książek dla mnie), to mogłam mieć swoje. 
O Anecie Jadowskiej i "Złodzieju Dusz" pisałam tutaj. Ale w skrócie, książka ma swoje minusy, ale ogólnie uwielbiam ją. Tak samo jak całą serię!


Katarzynę Berenikę Miszczuk zaczęłam czytać od serii o Wiktorii Biankowskiej. Spodobała mi się tak bardzo, że aż kupiłam całą trylogię. Podobno ma być kolejna część i nie mogę się doczekać. I tak, wiem, "Wilczyca" to druga część, ale mi to nie przeszkadza. I tak pierwszą przeczytam niedługo. No ale nie mogłam się oprzeć wzięcia tych książek. Kiedyś będę miała wszystkie książki tej autorki!


O tej serii coś kiedyś słyszałam, nie pamiętam tylko czy pozytywy, czy negatywy. Ale skusiła mnie okładka. Tak, jestem okładkową sroką! Tak, kupuję książki przez okładki. I tak, wiem, że ta nie jest piękna, ale ma w sobie oś dziwnego, co mnie przyciągnęło. Mam dziwny gust, ja wiem, ale dlaczego nie? Jestem ciekawa jaka będzie w środku! Wyczuwam romans i trójkącik!




To tyle na mój urodzinowy bookhaul. Miałam nadzieję, że kupię coś sobie na Falkonie, jednak nie znalazłam nic ciekawego. Ale jestem naprawdę zadowolona w tych książek. Ach! Nie mogę się doczekać ich czytania!!!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz