2 grudnia 2017

Koniec roku book tag

Ojojoj, dawno tagu nie robiłam! Ale skoro zostałam nominowana przez Agatę z bloga RosePerdu Books, to nic innego, tylko trzeba tag zrobić!

A więc zaczynajmy!

Czy są jakieś książki, które w tym roku zacząłeś i musisz skończyć?
Oczywiście! Na przykład "Mitologia Nordycka" Gaimana, czy też "Przypadek Agaty W", którego ebooka dostałam miesiąc prze premierą, a dopiero teraz wzięłam się za czytanie tego! No i oczywiście dokończyć cykl o Dorze Wilk! Po prostu muszę!

Czy masz jesienną książkę, która pomoże Ci przejść w nastrój kończący ten rok?
Kompletnie nie. Teoretycznie powinna być ona zimowa, ciepła, miła, ale... Ale ja nie czytam zimowych książek w zimę. Ja je czytam w każdym czasie, więc... Może to dziwne, ale nie umiem dobrać książki do danego czasu. Dla mnie każda pasuje!

Czy jest jakaś książka, na której premierę czekasz?
To będzie trudne. Oczywiście kolejne książki Katarzyny Bereniki Miszczuk oraz Anety Jadowskiej, ale to nie są konkretne tytuły, tylko po prostu ich książki. W sumie obecnie nie wiem na co mogłabym czekać. Muszę popatrzeć na strony wydawnictw, a może dzięki temu naskrobię jakiś post o premierach?

Trzy książki, które chcesz przeczytać przed końcem roku to...
"Druga szansa" Katarzyny Bereniki Miszczuk, a więcej, oprócz tych w pierwszym punkcie, nie wiem. Czytam co wyciągnę z półki, więc na co trafię.

Czy jest jakaś książka, która mogłaby Cię zaskoczyć i stać się ulubioną książką tego roku?
"Mitologia Nordycka" Gaimana. Kocham mitologię, ostatnio wciągam się w inne niż grecka i rzymska. Przeczytałam jakąś 1/4 książki i wiem, że ogólnie jest to przyjemne, ale... Przyjemnie się czyta, jednak jeszcze nie ma w sobie tego czegośś, co by mnie zwaliło z nóg. Może to jej się jeszcze uda?

Czy zaczęłaś już robić czytelnicze plany na 2018 rok?
Mam taki ładny zeszyt, gdzie zapisuję książki do przeczytania oraz zaznaczam te zrecenzowane. Moim planem jest zapełnić plusikami i kolorem przynajmniej 4 strony. Między innymi ponownie przeczytać cykl o Wiktorii Biankowskiej, Zmierzch, Harry'ego Pottera, a do tego wiele, wiele innych!

Czy kogoś nominuję? Oczywiście!
Moja nominacja idzie do Palcio z kanału Pale'n'Books. Czekam na zrobienie tego tagu! Zostało mało czasu!

1 komentarz:

  1. Książki Miszczuk i Jadowskiej <3 Kilka dni temu skończyłam "Dziewczynę..." i nie mogę się doczekać kiedy uda mi się poznać drugą część!

    OdpowiedzUsuń