8 grudnia 2017

Nowy post od nowego recenzenta

Cześć,
dużo czasu minęło zanim zaoferowałam swoją pomoc w tworzeniu tego bloga - chyba jakieś trzy miesiące. Będę tutaj recenzowała dla Was japońskie anime. Zanim zacznę, chciałabym się przywitać i opowiedzieć trochę o tym.
Nazywam się Iza, zanim trafiłam na anime interesowałam się kulturą japońską, ale tak tylko z doskoku. W pewnym momencie mojego życia, odkryłam, że powinnam spełniać moje marzenia, a nie żyć z dnia na dzień. Tak zaczęła się przygoda z kimonami, językiem i ogólnie z Japonią, a gdzie anime?
Mój mąż od dziecka ogląda Naruto (obecnie Boruto), jak zamieszkaliśmy razem dalej to robił, a ja nie rozumiałam fabuły, tak więc w pewne wakacje nadrobiłam zaległości i tak mi się spodobało.
Anime zazwyczaj jest oparte na mandze, jeśli jakiś odcinek nie jest związany z mangą - jest wymyślony przez twórców, nazywa się go fillerem. Zazwyczaj nowy odcinek wychodzi raz w tygodniu.
Po pierwsze będę oceniała fabułę anime, czyli razem z fillerami i co najważniejsze będę oceniała serie danego anime, ponieważ często jest tak, że trafiam na coś już po zakończeniu nadawania.
Nie będą to profesjonalne recenzje, będą to po prostu moje przemyślenia na temat danego odcinka czy serii. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)

0 komentarzy:

Prześlij komentarz