13 grudnia 2017

Pomysły na prezenty dla fana filmów i seriali

Skoro zrobiłam post o prezentach dla książkoholika, to dlaczego nie zrobić postu o prezentach dla fanów filmów i seriali! Czyli lista rzeczy, które chciałabym dostać jako fan filmów i seriali, które mogą was zainspirować! Zaczynamy.


1. Filmy na DVD i Blue-ray
Są filmy, które możemy oglądać po kilkanaście razy dziennie. Każdy ma przynajmniej jeden taki film. Dla mnie to cała seria o Harrym Potterze. Dlatego też najlepszym pomysłem będzie stały dostęp do tej pozycji w postaci płyty z filmem! Ja bym się ucieszyła.

2. Koszulki
Naprawdę bardzo, ale to bardzo lubię koszulki z motywem filmowym. Ok, umówmy się, nie tylko koszulki. Spodnie też. Mam kilka spodni w dziwne wzory jak Spongebob, batman czy krasnoludek z "Królewny Śnieżki". Niektóre wzory są mega odjazdowe, dla fana to będzie genialny dodatek.
3. Figurki Funko POP!
Dobra, przyznajmy się szczerze, kto nie chciałby dostać takiej pięknej figurki swojej ulubionej postaci? Bo ja bardzo!
4. Kubek
W czymś trzeba pić kawę. A kto, jeśli nie superbohater, obroni nasz napój? No właśnie! Niby kubek to oklepany prezent, ale niebanalny kubek nie jest taki zły, prawda?
5. Maszynka do popcornu
Z tego co zaobserwowałam, 90% osób w kinie coś je, a zazwyczaj jest to popcorn. A nie ma nic lepszego niż świeży, zdrowy popcorn bez tłuszczu! I ten zapach! Mmmm!
6. Akcesoria do telefonu
Każdy korzysta z telefonu, więc dlaczego nie połączyć tego z miłością do książek? Etiu, smycz z brelokiem, własnoręcznie wycięty odgłos miecza świetlnego jako dzwonek (ostatnio wycięłam sobie piosenkę "Szła dzieweczka do laseczka" śpiewaną głosem kozy przez Tamarę Arciuch w serialu "Niania". Genialne!), a może uchwyt?
7. Plakat filmowy
Uwielbiam wszelkie plakaty. Ożywiają ścianę, sprawiają, że co jakiś czas wracam myślami do filmu i wspominam go. Dlatego też taki plakat to genialny dodatek do prezentu, albo też i sam prezent dla kogoś znajomego!
8. Notatnik do filmów
Prezent może wydawać się dziwny, ale jestem osobą, która uwielbia wszystko notować. Byłabym zachwycona notesem, w którym mogłabym zapisywać, jakie filmy obejrzałam i jakie mam do obejrzenia!

Mam nadzieję, że któryś z pomysłów przypadł wam do gustu  skorzystacie z niego!

2 komentarze:

  1. Ooo ciekawe, może znajdę tam jakieś fajne t-shirty z motywem Pulp Fiction

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaj się, sama byś chciała takie urządzenie do popcornu xD

    OdpowiedzUsuń