3 grudnia 2017

Pomysły na prezenty dla książkoholika

Święta już niedługo, a niektórzy nie wiedzą co kupić na święta! Ja wiem, że mało czasu do Mikołajków, ale do Gwiazdki jeszcze trochę zostało. Tak więc przedstawiam wam listę 9 prezentów, które mogą spodobać się książkoholikowi.

1. Spersonalizowany box książkowy
Można go kupić tutaj. Odpowiada się na kilka pytań i zamawia się boxa. Genialna sprawa, ponieważ książka jest mniej więcej dopasowana do osoby, a nie jest pierwszą lepszą. Polecam!

2. Pokrowiec na książki
Dość często nosi się książkę w torebce, plecaku, czyta na przystanku, w autobusie, tramwaju, przez co ona sama jest narażona na ubrudzenia i inne. Dlatego pokrowiec jest idealnym pomysłem. A do tego niektóre są takie śliczne, jak te poniżej



3. Poduszka z motywem książki
Sama bym chciała taką mieć! Zasypiać przy cytacie z ukochanej książki, albo z obrazkiem z książki, no coś pięknego. Widziałam wiele takich poduszek i najbardziej bym się ucieszyła z tych z motywem "Harry'ego Pottera".


4. Zakładki
Niektórzy kolekcjonują buty, niektórzy wolą szaliki, a niektórzy kochają zakładki. Sama je kolekcjonuję. Niektóre są prześliczne, a do tego są użyteczne. Przecież pokazują, gdzie skończyliśmy czytać. No i często się gubią, niestety znam to z doświadczenia.

5. Koszulka
Niektóre koszulki z motywem książkowym są genialne! Poluję na jakąś, ale jeszcze żadna nie ma tego czegoś, ale to nie znaczy, że komuś się one nie spodobają.



6. Skarpety
Brzmi trywialnie, ale nawet najnudniejszy strój mogą ożywić skarpetki. No i poniekąd pozostać sobą. Ja uwielbiam kolorowe skarpetki, po prostu kocham. Wiem, że jak tylko będę miała większą ilość gotówki, to kupie jakieś książkowe!

7. Biżuteria
Książkowa biżuteria jest śliczna. Sama mam zmieniacza czasu z "Harry'ego Potera", a szykuję się na insygnia śmierci i naszyjnik Galadrieli z "Władcy Pierścieni". Genialne są też naszyjniki z Wiedźmina! muszę mieć. Czasami można kupi taniej, ale wiadomo, wykonanie może być gorsze. Mimo wszystko warto kupić.

8. Kubek
Czy to nie wspaniałe, kiedy pije się herbatę / kawę / kakao w kubku z ukochanej książki? Albo z kubkiem z motywem książkowym? Mam z seriali i anime, jeszcze nie mam z książek. Jeszcze. Ale będę miała. Kocham kubki.

9. Karta podarunkowa
Kto nie cieszyłby się z możliwości kupienia ukochanej książki? Karta podarunkowa z jednej strony lepiej wygląda niż pieniądze, ale z drugiej strony czasami możemy za nią kupić mniej, niżbyśmy kupili w internecie. Dlatego też sądzę, że karta podarunkowa jest taki ostatecznym, dobrym rozwiązaniem.

4 komentarze:

  1. Idziesz jak burza! Dasz radę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły :) koszulka, poduszka lub pokrowiec przydałyby się mojemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące zestawienie, o biżuterii inspirowanej książkami jakoś nigdy nie myślałam, ale te ozdoby ze zdjęć mnie urzekły. Małe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkowa biżuteria zawsze wprawia mnie w zachwyt!

    OdpowiedzUsuń