2 września 2015

Tag Czas letniego szaleństwa!

Lato się skończyło, więc przedstawiam wam tag na zapamiętanie tych gorących dni.
Podpatrzyłam je u Majka bloguje i od razu chciałam wykonać!

Pokaż letnią okładkę, np. słońce, plaża, okulary, etc.

Nie mam za wiele książek z takimi okładkami...Ba! W ogóle nie mam, ale... Znalazłam dwie, które kolorystycznie przypominają mi lato. Co najlepsze, jeszcze żadnej z nich nie przeczytałam.
Wybierz książkowe miejsce, które byłoby idealnym miejscem na wakacje

Zdecydowanie obóz herosów z serii "Percy Jackson". Mimo wakacji uczyłabym się walczyć, zagłębiłabym się w tajniki mitologii greckiej, którą kocham, biesiadowałabym podczas ognisk. Tak, to idealne miejsce dla mnie.

Masz zamiar wybrać się letnie wakacje, ale chcesz przeczytać książkę, którą skończysz czytać przed wylądowaniem na miejscu. Jaką książkę wybierasz?

Ouch... To ciężkie pytanie. Prawdopodobnie byłaby to "Dom Hadesa", albo "Krew Olimpu" Ricka Riordana. Uwielbiam wszystkie książki z tej serii, więc jestem wręcz pewna, że pochłonęłabym je w czasie trwania lotu. Nawet turbulencji bym nie zauważyła!

Jesteś przygnębiony, ponieważ letni czas wakacji się kończy. Jaką książkę wybierzesz, która sprawi, że pojawi się uśmiech na Twojej twarzy?

Dowolny tom serii "Miłość na kołku" Kerrelyn Sparks. Uwielbiam humor zawarty w tych książkach i za każdym razem, gdy je czytam, na moich ustach pojawia się szeroki uśmiech.

Siedzisz na plaży, jakiego fikcyjnego bohatera wybierasz by ci towarzyszył?

Lucivar Yaslana! Wredny, arogancki, zbyt pewny siebie osobnik gatunku męskiego. Ale szczery i inteligentny. Albo spędzilibyśmy miło czas na konwersacji, albo skończylibyśmy na nauce walki.

Chcesz wybrać ulubione lody w rożku, ale potrzebujesz pomocnika! Którego fikcyjnego bohatera wybierasz?

Cat z "Nocnej łowczyni" Jeaniene Frost. Dlaczego? Nie mam zielonego pojęcia. Ale to byłoby ciekawe spotkanie. Mam nadzieję, że nie napadłby nas nikt, bo wtedy byłabym zła.



To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że spodobały wam się moje odpowiedzi. Do tagu nominuję Rude recenzje oraz każdego chętnego. Podsyłajcie linki z tym tagiem, albo dajcie odpowiedź w komentarzach!

0 komentarzy:

Prześlij komentarz