2 stycznia 2015

Początek

Hej!
Mam na imię Agata i kocham książki. Czytam je, a raczej pochłaniam, od niemal 9 lat, jednak poznane tytuły zapisuję dopiero 3 lata.
Coś o mnie?
Mam 22 lata i studiuję matematykę. Lubię anime oraz filmy (nie zawsze pokrywają się one z moimi preferencjami czytelniczymi). O, lubię również robótki ręczne. Gram w gry dla odprężenia i nałogowo słucham muzyki.
Zazwyczaj czytam fantastykę, romans paranormalny oraz romans.
Nie umiem pisać recenzji w formie recenzji, więc stwierdziłam, że zrobię coś innego. Chciałabym tworzyć tu listy do przyjaciółki, w której będę opisywać książki. Listy te, jak to listy nieformalne, będą pełne kolokwializmów oraz emocji, które ze mnie wydobywały się podczas czytania danej książki.
Za pomysł chciałabym podziękować Alicji z bloga "Alicja w Krainie Książek", na którego serdecznie zapraszam.
A, i przydatny link do mojej biblioteczki: Lubimy czytać
Tak więc... Zapraszam do czytania!

6 komentarzy:

  1. powstawiaj gadżety, z chęcią zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł :)
    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O ale super pomysł! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz to, co kochasz, a to się ceni!
    Oby tak dalej - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne recenzje, mam nadzieje, że dalej będzie jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń