1 października 2015

Stosik Tak Czytam w 99%

Nigdy nie chciałam robić stosików z konkretnego miesiąca, ponieważ wiem, że niejednokrotnie bym o tym zapomniała, albo mój stosik zawierałby oszałamiającą ilość książek w liczbie 1. Tak więc postanowiłam pokazywać wam co jakiś czas książki, które kupiłam, bądź wygrałam, pod warunkiem, że zbierze się ich przyzwoita ilość. Dzisiaj pokażę wam książki, które pojawiły się w mojej biblioteczce od początku sierpnia.

Tę piękną torbę dostałam od przyjaciela. Uwielbiam Harrego Pottera, więc jest idealna dla mnie. Materiał solidny, wykonanie dobre, więc brać i nie marudzić :D
KLIK

Tak prezentuje się mój mały stosik. Ale po kolei...

Jako pierwsza przyszła do mnie "Projekt Babilon" Andreasa Wilhelma (dobrze odmieniłam?), którą wygrałam u Rude Recenzje. Od dawna chciałam przeczytać tę książkę, a teraz wreszcie mogę!
Jadąc na projekt wakacyjny wstąpiłam do księgarni. Moim celem było jedynie zobaczenie, co jest ciekawego. Skończyło się to na kupnie 4 książek. Pierwsza z nich to druga część serii "Kitty Norville". Pierwszą przeczytałam w tamtym roku, lecz prawdopodobnie wrócę do niej.
Cena: 5zł
"Pocałunek śmierci" kupiłam to jedynie dla okładki. Po powrocie do mieszkania okazało się, że to druga część, wiec muszę polować na pierwszą. Ale jestem zadowolona.
Cena: 2,50zł
Od jakiegoś czasu na mojej liście do przeczytania jest seria "Mrok" Christine Feehan. W księgarni dorwałam trzecią i piątą część. I teraz pytanie, można te części czytać nie po kolei?  Czy muszę kolejno?
Cena (3 część): 6,35zł
Cena (5 część):  3,90zł
Pierwszą część "Sabiny Kane" dostałam od przyjaciółki, a kilka dni po jej skończeniu znalazłam drugą. Już niedługo wezmę się za jej czytanie! Już nie mogę się doczekać!
Cena: 4zł
Tak! Dobrze widzicie! Książki o batmanie! Nie wiem dlaczego je wzięłam. Chyba z ciekawości. No i mała cena. To wszystko sprawiło, że po prostu wzięłam. Trochę się tego boję, ale kiedyś je przeczytam.
Cena: 2,50zł każda
Przyznam się szczerze, że kompletnie nie mam pojęcia dlaczego wzięłam "Starów z Brighton". Opis nie powalił mnie, okładka tak samo. Dziwię się sama sobie, że ją mam. Nie zmarnuje się, przeczytam, ocenię, może komuś oddam. Zobaczymy.
Cena: 3,50zł
"Happy Sally" to okładka tak brzydka, tak beznadziejna, tak odpychająca, że aż ją kupiłam. Jestem w trakcie czytania. Jedyne co mogę powiedzieć, to, że nie bardzo mi się podoba. Ma swój urok, ale... Zobaczymy jak się to rozwinie.
Cena: 3,70zł
Skoro wygrałam pierwszą część "Projektu", to postanowiłam kupić drugą. Naprawdę byłam przekonana, że jest to właśnie druga część. Wszystko pękło, kiedy wróciłam do mieszkania. Otóż kupiłam trzecią część! Ale... I tak bym ją kupiła, więc nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.
Cena: 7,90zł
"Opętanego demona" jako jedynego nie kupiłam w księgarni, ale w zwykłym sklepie, a dokładniej to w Auchanie. Stan nie jest jakoś wybitnie dobry, okładka jest lekko zniszczona, ale mi to nie przeszkadza. Znowu trzecia część serii (i znowu mam pierwszą, a drugiej nie. To jakaś klątwa, fatum czy po prostu szczęście?), ale nie mogłam się doczekać, żeby ją mieć.
Cena: 10zł
I właśnie tak prezentuje się mój mały stosik. Jestem z niego zadowolona, a mój portfel nie jest aż tak zdołowany. Książki w zdecydowanie niższych cenach niż w Empiku, czy podobnych księgarniach.
Tak więc polecam wszystkie księgarnie Tak Czytam!

1 komentarz:

  1. Zacny stosik, gratulacje!
    Ja dla siebie nic tu nie widzę ciekawego :P w domu mam całą trylogię Projektu, ale jakoś nie bardzo mi się chce czytać te książki :D

    OdpowiedzUsuń