10 września 2017

Przyjaciele jako tytuły książek

Ostatnio miałam dość ciężki czas, jednak były osoby, które mnie wspierały. Właśnie dlatego postanowiłam napisać TO. Na fb widziałam kiedyś film, gdzie Bestselerki opisywały ludzi tytułami książek. Postanowiłam zrobić to samo! No bo dlaczego nie! Nie będzie długo, ale szczerze. A więc...

Angie - "Uniesienie" Lauren Kate
Zawsze, przy rozmowie z Angie, czuję takie uniesienie, taką lekkość. Mogę się wygadać, pośmiać i... I być sobą! Takie uniesienie, które potrzebuje każdy. Uniesienie, które może dać tylko prawdziwy przyjaciel!

Krysia - "Porwana pieśniarka" Danielle L. Jensen
Dla mnie pieśniarka to osoba elegancka, dystyngowana i jest damą, lecz gdy tylko jest w zaufanym gronie, jest szalona, wesoła i zwariowana! I właśnie taka dla mnie jest Krysia. Jeśli musi, jest poważna i spokojna, ale w swoim gronie jest zwariowana!

Natalia - "Szalone życie wampira" Nancy Haddock
Czytając ten tytuł widzę przed oczami mema "stara panna ze szczurkami". Nie to, że Natalia będzie starą panną, ale ma szczurki, więc jakoś od razu o niej myślę. Zazwyczaj stare panny ze zwierzakami są zwariowane. To by się zgadzało. Natalia jest zwariowana, ale i troskliwa!

Oksi - "Bale maturalne z Piekła" Antologia
Nie, nie chodzi o to, że tak źle. Wręcz przeciwnie! Wiem, że jakbyśmy były gdzieś we dwie, to byłyby takie dziwne rzeczy, że ludzie patrzyliby na nas jak na kosmitów, ewentualnie jak na diabłów! No spokojne to byśmy nie były, ja to wiem.

Maleństwo - "Krew aniołów" Nalini Singh
Patrząc na Maleństwo, widzę słodką dziewczynkę, która jest przeurocza. Milutka, kochana i sympatyczna. Dosłownie jakby anioł był jej przodkiem! Chce jak najlepiej, a do tego ma dużo cierpliwości. No naprawdę taki aniołek. Z malutkimi różkami!

Orześ - "Anioły i wampiry" Kerrelyn Sparks
Anioły kojarzą mi się z dobrocią, a wampiry z szaleństwem. Orześ jest mieszanką jednego i drugiego. Bywa spokojna, ale i zwariowana. W jednej chwili jest w porządku, by zaraz coś jej odwaliło. Zdecydowanie aniołek i wampir.

Palcio - "Niezwyciężony" Sherrylin Kenyon
Patrząc na to, co robi Palcio, każdy powie, że jest niezwyciężona. Nic nie jest jej straszne, śpi mało, robi dużo, a do tego ma na wszystko siłę i cierpliwość. No i zawsze jest sobą! Nic jej nie pokona!

Edi - "Barwy uczuć" Nora Roberts
Za każdym razem, gdy spotykam się z Edi, buzują we mnie uczucia. Od szczęścia, że się spotkałyśmy, przez strach, podczas grania w gry, aż do smutku, kiedy mówimy sobie o kłopotach. Mogę jej powiedzieć wszystko i wiem, że mnie zrozumie. A to, że ze szczęścia w smutek i znowu szczęście potrafimy przejść w ciągu 6 sekund to norma.

Mam nadzieję, że dziewczyny się na mnie nie obrażą, ale chciałam im podziękować za to, że są. Dzięki wam moje życie jest ciekawsze i łatwiejsze <3

0 komentarzy:

Prześlij komentarz