3 stycznia 2016

Pierwsze urodziny bloga

To już rok, jak założyłam bloga i napisałam Początek.
A raczej rok i jeden dzień.
Przez ten rok napisałam 17 recenzji, 2 tagi i 1 Rozmowę z... Może i mało, ale jestem z tego dumna!
Książek jednak przeczytałam więcej, przez co mam kilka(naście) zaległych recenzji. Jakoś się nie mogłam zebrać.
A do tego doszedł fanpage na facebooku.
Blog odwiedziło 2924 osoby. WOW! Nigdy nie myślałam, że będę miała aż tyle wejść!
Dziękuję wam.
Do teraz myślałam, ze wszyscy blogerzy i vlogerzy mówiąc, że komentarze i wejścia ich inspirują i motywują, nie są do końca szczerzy, ale... Doświadczyłam tego na własnej skórze i mieli rację.
Każde wejście. Każdy komentarz. Każdy lajk na fb. To wszystko motywuje do pisania.
Dziękuję wam za to, ze jesteście i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.

Szczęśliwego nowego roku!


1 komentarz: