3 lipca 2017

BookAThon 2017

To już dzisiaj startuje kolejna edycja BookAThonu! Wreszcie mam wolny czas i będę mogła przeczytać książki! Tak! Zrobię to!
Wszelkie informacje o tym wydarzeniu znajdziecie na jego oficjalnej stronie KLIK.

W tym roku gościem specjalnym jest Paweł Opydo, znany z serii "Złe Książki", tak więc nikogo nie zdziwi, że jedną z kategorii jest właśnie Złą książka!
Cała lista wyzwań tuż obok.
A jak wygląda mój plan na ten tydzień?

Książka, w której ważną rolę odgrywają zwierzęta

Anne McCaffrey - Jeźdźcy smoków

Smoki. No po prostu smoki. Czytałam około 6 lat temu, a chcę wrócić do serii i ją skończyć, to zaczynam od nowa. Zaraz zabieram się za czytanie!
337 stron

Książka o przyszłości

Conor Kostick - Epic

Miałam już trzy podejścia, ale zawsze coś mi przerywało. Ogólnie wiem, że akcja dzieje się w przyszłości i świat jest całkiem nieźle stworzony.
357 stron

Zła książka

E.L. James - Ciemniejsza strona Greya

Czy ktoś się dziwi, że wzięłam Greya? Mam nadzieję, że nie. Pierwsza część była fatalna. Zobaczymy jak z drugą.
632 strony

Książka, która jest biografią

Helen Rappaport - Cztery siostry

Z tą kategorią miałam problem. Nie mam osoby, której biografię chciałam przeczytać, wiec wyszukałam w googolach coś, co mogłabym przeczytać. Jako dzieciak pokochałam bajkę"Anastazja", więc stwierdziłam, że "Cztery siostry" to dobry wybór. Zobaczymy jak to będzie.
512 stron

Książka, która porusza temat tabu

Anne Bishop - Córka krwawych

Trochę zmodyfikowałam interpretację tego wyzwania. Nie wiedziałam jaką książkę z tabu wziąć, ale wiem, że tutaj, w całej serii "Czarne Kamienie" można spotkać molestowanie i gwałt dzieci i tortury (nie są opisane dokładnie, ale można spotkać). Moja ukochana seria, którą chciałam opisać na blogu, więc mam okazję zacząć.
448 stron

Książka zekranizowana w 2016 lub 2017 roku

Cassandra Clare - Miasto kości

Serię "Dary Anioła" poznałam zanim ona stała się modna, jakieś kilka lat temu. Skończyłam chyba na trzecim albo czwartym tomie. A przecież wyszła kolejna część i dodatkowa seria! Musiałam wreszcie do nich wrócić, więc książka idealnie wpasowuje się w to wyzwanie, ponieważ powstał film i serial (kiedyś to skomentuję. Kiedyś).
512 stron







Te książki dadzą mi w sumie 2908 stron! Niesamowite! Chociaż już teraz wiem, że piąty i szósty dzień będę musiała odłożyć na 10-12.07 z powodu wyjazdu. Ale i tak przeczytam!
Nie chciałam łączyć wyzwań, ponieważ to mnie poniekąd zmusza do dłuższego czytania, a chcę nadrobić zaległości spowodowane obroną. Tak więc będzie ciekawie!

A wy? Bierzecie udział?

0 komentarzy:

Prześlij komentarz